Jak zwrócić produkt?
1. Zapakuj nieużywany kostium razem z półtransparentnym woreczkiem Bodymaps w bezpieczne pudełko lub kopertę – nie musi to być oryginalne pudełko. Pocztówki i bibuły nie są konieczne.
2. Wypełnij formularz zwrotu dołączony do przesyłki. Odeślij go wraz z paragonem.
3. Przygotowaną paczkę przyślij do nas na adres: Pracownia Bodymaps, ul. Odolańska 20/20, 02-560 Warszawa lub do Paczkomatu InPost WAW229AP ul. Wiktorska 15 (koniecznie prosimy o dodanie adresu mailowego hello@bodymaps.pl). Jeśli kurier poprosi o numer kontaktowy do osoby odbierającej przesyłkę, podaj: (+48) 500 208 607.
4. Nie jest to konieczne, ale wysłanie nam informacji mailowej, że przesyłka została nadana może przyśpieszyć cały proces. Jeśli jest taka opcja, prześlij nam też numer listu przewozowego lub listu poleconego na adres hello@bodymaps.pl.
5. Zwrot płatności pojawi się na Twoim koncie maksymalnie w ciągu 14 dni od odebrania przez nas przesyłki, z reguły jednak przelew jest robiony ekspresowo. Płatność jest zwracana na konto z którego została zrobiona przy zakupie – przez system Przelewy24, PayPal lub przelewem bezpośrednim.
6. W przypadku płatności z kont zagranicznych prosimy o podanie polskiego numeru konta, na które zostanie zwrócona płatność. Jeśli polski numer konta nie zostanie wskazany, zwrot na konto zagraniczne zostanie pomniejszony o koszty przelewu i przewalutowania.