Czas realizacji zamówienia to 2 dni robocze. Jeśli bardzo się spieszysz, daj nam koniecznie znać – zrobimy co możemy 🙂

 

Staramy się opisywać nasze fasony i rozmiary w jak najbardziej przejrzysty sposób, ale wiemy też że czasem po przymierzeniu może się okazać, że to nie to. Istnieje możliwość wymiany lub zwrotu nieużywanego kostiumu zakupionego w sklepie internetowym w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki. Dokładne informacje znajdziesz poniżej.

W sprawach związanych z wymianami i zwrotami prosimy o kontakt na adres mailowy hello@bodymaps.pl, lub przez Instagram albo Facebooka.

Opcje przesyłki do Polski:

Przesyłka do paczkomatu InPost: 13 zł. Deklarowany termin doręczenia to 2 dni robocze. Zwykle jednak paczki są doręczane w kolejnym dniu roboczym – z naszego doświadczenia paczki do paczkomatów doręczane są najszybciej.

Dostawa kurierem InPost: 15 zł. Deklarowany termin doręczenia to 2 dni robocze.

Odbiór osobisty: sklep Bodymaps na Starym Mokotowie w Warszawie – ul. Wiktorska 21 (róg Wiśniowej).

Opcje przesyłki do UE:

(bez terytoriów specjalnych, w których obowiązuje odprawa celna z Polski)

List polecony – Poczta Polska: 28 zł. Deklarowany termin doręczenia to 4 dni robocze, jednak zwykle paczki dochodzą po około dwóch tygodniach. Poczta Polska nie daje gwarancji terminu, istnieje jednak możliwość śledzenia paczki. 

Przesyłka kurierska: 70 zł. Deklarowany termin doręczenia – 3 dni robocze.

W tym momencie, ze względu na problemy logistyczne przy obsłudze wymian i zwrotów, nie wysyłamy przesyłek poza granice kontynentalnej Unii Europejskiej oraz do terytoriów specjalnych Unii w których obowiązuje odprawa celna. Jeśli zależy Ci na wysyłce poza obszar kontynentalnej Unii Europejskiej, napisz nam wiadomość na adres hello@bodymaps.pl.

Jak wymienić produkt na inny?

1. Zapakuj nieużywany kostium w bezpieczne pudełko lub kopertę – nie musi to być oryginalne pudełko. Bibuły i pocztówki nie są konieczne.

2. Wypełnij formularz wymiany dołączony do zamówienia. Odesłanie paragonu nie jest wymagane. 

3. Przygotowaną paczkę przyślij do nas na adres: Pracownia Bodymaps, ul. Odolańska 20/20, 02-560 Warszawa lub do Paczkomatu InPost WAW229AP ul. Wiktorska 15 (koniecznie prosimy o dodanie adresu mailowego hello@bodymaps.pl). Jeśli kurier poprosi o numer kontaktowy do osoby odbierającej przesyłkę, podaj: (+48) 500 208 607.

4. Nie jest to konieczne, ale wysłanie nam informacji mailowej, że przesyłka została nadana może przyśpieszyć cały proces. Jeśli jest taka opcja, prześlij nam też numer listu przewozowego lub listu poleconego na adres hello@bodymaps.pl. 

5. W ciągu max. 5 dni roboczych od odebrania przesyłki nadamy do Ciebie przesyłkę kurierem InPost lub Paczkomaty. 

Wymiany wysyłamy na nasz koszt (dotyczy to przesyłek na terenie Polski). Jeśli jednak bardzo się spieszysz, radzimy złożyć nowe zamówienie i zwrócić poprzednie – tym sposobem czas oczekiwania znacznie się skróci. Przy wymianach poza granicami Polski jedyną możliwością jest zwrot i złożenie ponownego zamówienia.

Jak zwrócić produkt?

1. Zapakuj nieużywany kostium razem z półtransparentnym woreczkiem Bodymaps w bezpieczne pudełko lub kopertę – nie musi to być oryginalne pudełko. Pocztówki i bibuły nie są konieczne.

2. Wypełnij formularz zwrotu dołączony do przesyłki. Odeślij go wraz z paragonem. 

3. Przygotowaną paczkę przyślij do nas na adres: Pracownia Bodymaps, ul. Odolańska 20/20, 02-560 Warszawa lub do Paczkomatu InPost WAW229AP ul. Wiktorska 15 (koniecznie prosimy o dodanie adresu mailowego hello@bodymaps.pl). Jeśli kurier poprosi o numer kontaktowy do osoby odbierającej przesyłkę, podaj: (+48) 500 208 607.

4. Nie jest to konieczne, ale wysłanie nam informacji mailowej, że przesyłka została nadana może przyśpieszyć cały proces. Jeśli jest taka opcja, prześlij nam też numer listu przewozowego lub listu poleconego na adres hello@bodymaps.pl.

5. Zwrot płatności pojawi się na Twoim koncie maksymalnie w ciągu 14 dni od odebrania przez nas przesyłki, z reguły jednak przelew jest robiony ekspresowo. Płatność jest zwracana na konto z którego została zrobiona przy zakupie – przez system Przelewy24, PayPal lub przelewem bezpośrednim.

6. W przypadku płatności z kont zagranicznych prosimy o podanie polskiego numeru konta, na które zostanie zwrócona płatność. Jeśli polski numer konta nie zostanie wskazany, zwrot na konto zagraniczne zostanie pomniejszony o koszty przelewu i przewalutowania.